2014年2月3日星期一

IBM M2110-670 examen pratique questions et réponses

Aujoud'hui, c'est une société de l'informatique. Beaucoup d'organisations peut provider l'outil de se former pour le test Certification IBM M2110-670. Mais on doit admettre que ces site n'ont pas la capacité à offrir une bonne Q&A, elles sont généralement très vagues et sans les points. C'est loin d'attirer les attentions des candidats.

Le test IBM M2110-670 est très important dans l'Industrie IT, tous les professionnels le connaîssent ce fait. D'ailleur, c'est difficile à réussir ce test, toutefois le test IBM M2110-670 est une bonne façon à examiner les connaissances professionnelles. Un gens avec le Certificat IBM M2110-670 sera apprécié par beaucoup d'entreprises. Pass4Test est un fournisseur très important parce que beaucoup de candidats qui ont déjà réussi le test preuvent que le produit de Pass4Test est effectif. Vous pouvez réussir 100% le test IBM M2110-670 avec l'aide de Pass4Test.

Le guide d'étude de Pas4Test comprend l'outil de se former et même que le test de simulation très proche de test réel. Pass4Test vous permet de se forcer les connaissances professionnelles ciblées à l'examen Certification IBM M2110-670. Il n'y a pas de soucis à réussir le test avec une haute note.

Code d'Examen: M2110-670
Nom d'Examen: IBM (IBM SVP Primary Support Provider Mastery Test v1)
Questions et réponses: 25 Q&As

Pass4Test a une grande équipe composée des experts d'expérience dans l'industrie IT. Leurs connaissances professionnelles et les recherches font une bonne Q&A, qui vous permet à passer le test IBM M2110-670. Dans Pass4Test, vous pouvez trouver une façon plus convenable à se former. Les resources de Pass4Test sont bien fiable. Choisissez Pass4Test, choisissez un raccourci à réussir le test IBM M2110-670.

Le test IBM M2110-670 est bien populaire dans l'Industrie IT. Mais ça coûte beaucoup de temps pour bien préparer le test. Le temps est certainemetn la fortune dans cette société. L'outil de formation offert par Pass4Test ne vous demande que 20 heures pour renforcer les connaissances essentales pour le test IBM M2110-670. Vous aurez une meilleure préparation bien que ce soit la première fois à participer le test.

M2110-670 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/M2110-670.html

NO.1 When troubleshooting, it is imperative to gather log files from what time period?
A. After the issue occurred
B. Before the issue occurred
C. When the issued occurred
D. One month before and one month after the issue occurred
Answer: B

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NO.2 Which upload protocols are supported by the ECuRep Tool?
A. SCP , TCP , FTP and Secure FTP
B. TCP , UUCP , HTTP and HTTPS
C. E-mail, HTTP and HTTPS, FTP and Secure FTP
D. E-mail, UUCP , SCP , TCP
Answer: C

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Reference:http://www-05.ibm.com/de/support/ecurep/send.html

NO.3 Which of these best describes a Primary Support Provider's Level 1 Customer Support
responsibilities?
A. Taking the first support call from their customer and escalating it to IBM
B. Logging all calls in a call tracking system and utilizing the tools available to troubleshoot the issue.
C. Testing new software versions of IBM products and communicating the release of said software
to customers that have purchased the software from IBM.
D. Incorporating and testing any program fix provided by IBM Customer Support (as appropriate),
and delivering or communicating the problem resolution, bypass, circumvention, or other notice of
restriction to the customer.
Answer: B

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Reference:https://public.dhe.ibm.com/partnerworld/pub/swg/tivoli/lessons/lesson_1_ibm_softwar
e _support_provider_overview_v11.03.21.pdf

NO.4 What steps should a Primary Support Provider take before escalating an issue to IBM
Customer Support1?
A. Ask the customer to download product documentation
B. Forward emails from the customer to IBM Customer Support
C. Run IBM Support Assistant Lite, get all MustGather information, search the IBM Knowledge Base
D. All of the above
Answer: C

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NO.5 Which party owns the responsibility of communicating a Problem Management Record (PMR)
solution to the end customer?
A. The Primary Support Provider will provide the final solution to the customer because they own
the relationship with the customer
B. Since they are most familiar with the code, the IBM Developer will provide the final solution to
the customer
C. The IBM Customer Support engineer will provide the final solution to the customer, because they
own the relationship with the customer.
D. Because both parties have a case open on the issue, the Primary Support Provider and the IBM
Customer Support engineer are required to jointly present the final solution to the customer
Answer: A

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Reference:https://public.dhe.ibm.com/partnerworld/pub/swg/tivoli/lessons/lesson_1_ibm_softwar
e _support_provider_overview_v11.03.21.pdf(slide 11)

NO.6 What is required of the customer when a Primary Support Provider wishes to escalate an issue
to IBM Customer Support?
A. The customer must open a Problem Management Report (PMR) through the Service Request (SR)
Portal.
B. The customer must grant IBM Customer Support access to their systems so they can upgrade
their software.
C. There is no customer requirement, the Primary Support Provider will escalate the issue to IBM
Customer Support
D. The customer must install the latest version and patches of the software before IBM Customer
Support can be engaged.
Answer: C

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NO.7 What is the recommended IBM technology that may be used to view and control remote
environments in order to troubleshoot an issue?
A. Same time
B. Fix Central
C. Assist On-Site
D. Electronic Service Request
Answer: C

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Reference:http://www-304.ibm.com/support/assistonsite/

NO.8 When should a Primary Support Provider use the telephone to communicate with a customer
that has logged a support call with them?
A. When the customer has to be told bad news
B. When the customer is in a different time zone
C. When the message includes links to documentation
D. When the message has to be conveyed to more than one person
Answer: A

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