2014年5月20日星期二

Meilleur HDI HD0-400 test formation guide

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Code d'Examen: HD0-400
Nom d'Examen: HDI (HDI Qualified Customer Support Specialist)
Questions et réponses: 120 Q&As

Beaucoup de travailleurs dans l'Industrie IT peut obenir un meilleur travail et améliorer son niveau de vie à travers le Certificat HDI HD0-400. Mais la majorité des candidats dépensent beaucoup de temps et d'argent pour préparer le test, ça ne coûte pas dans cette société que le temps est tellement précieux. Pass4Test peut vous aider à économiser le temps et l'effort pendant le cours de la préparation du test HDI HD0-400. Choisir le produit de Pass4Test particulier pour le test Certification HDI HD0-400 vous permet à réussir 100% le test. Votre argent sera tout rendu si malheureusement vous ne passez pas le test.

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B. Escalate all incidents to other groups.
C. Log and document all incidents.
D. Resolve each incident to the customer satisfaction.
Answer: C

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NO.2 Which is a best practice for dealing with stress?
A. Drink more water.
B. Ignore the stress.
C. Take short naps when you can.
D. Talk to someone about your concerns.
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NO.3 What is the most important reason for maintaining legal compliance in the Support
Centre?
A. Maintaining legal compliance prevents employees from downloading music.
B. Maintaining legal compliance prevents unauthorised internet usage.
C. Maintaining legal compliance protects identity information.
D. Maintaining legal compliance protects your personal rights.
Answer: C

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NO.4 What is the best reason for using paraphrasing?
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C. Use paraphrasing to repeat the customer words back to them.
D. Use paraphrasing to tell the customer what they should have done.
Answer: A

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B. Incident monitoring is an ITIL best practice.
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D. Incident monitoring results in improved quality of services.
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NO.8 Which of the following is most likely to be a barrier to communication?
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B. The customer previous experience with the Support Centre.
C. The customer position in the business.
D. The level of support provided by the Support Centre.
Answer: B

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